top of page

Huisregels 

Door de huisregels na te leven en te respecteren, kunnen we iedereen de nodige tijd geven te genieten van alle behandelingen.  Gelieve  op het correcte tijdstip aanwezig te zijn in de zaak. Er is een wachtruimte voorzien. 

U ontvangt 24 uur op voorhand nogmaals een herinneringsmail met de gemaakte afspraak. Zo kunt u deze niet vergeten.

Indien we tijdens de openingsuren uw oproep niet beantwoorden, dan zijn we bezig met een behandeling. Tijdens een behandeling vinden we het heel belangrijk dat de klanten niet gestoord worden, waardoor er geen oproepen worden aangenomen

.

Gelieve contact op te nemen via 

 

Bij het inboeken van de behandeling gaat u automatisch akkoord met de huisregels van The Skin Club.

Afspraken

We werken enkel op afspraak. U kunt behandelingen inboeken via de afspraken-knop. Staan er geen beschikbare data open, contacteer ons dan. Zo kunnen we samen een geschikte datum vinden. 

Voor alle behandelingen wordt een voorschot betaald. Dit voorschot wordt nooit terugbetaald. Bij tijdige annulatie kan je binnen de 3 maanden een nieuwe afspraak inplannen. Deze kan je zelf verplaatsen via de link in je bevestigingsmail.

Last minute

Voor een last minute afspraak kun u contact opnemen, een kijkje nemen op onze sociale media & op de afspraken-knop.

Oeps, de gemaakte afspraak

past niet.

15 minuten
te laat

 Indien u opgehouden bent, gelieve ons te contacteren. Bij laattijdig aankomen op de afspraak, zal de behandeling mogelijks ingekort worden of volledig geannuleerd worden indien we uw behandeling niet volledig kunnen uitvoeren. Dan bent u uw volledige bedrag van de behandeling verschuldigd (inclusief voorschot). Dit als annulatiekost.

Oeps, de gemaakte afspraak

past niet.

No-show

Komt u niet opdagen op uw gemaakte afspraak? Dan zijn we genoodzaakt om het volledige bedrag (inclusief voorschot) van de behandeling aan te rekenen alvorens u een nieuwe afspraak kunt maken. Dit als annulatiekost. We kunnen onmogelijk iemand anders inboeken dat moment. U werkt toch ook niet gratis?

Oeps, de gemaakte afspraak

past niet.

Annulatie

U kunt de afspraak zelf verplaatsen ( zie paragraaf hieronder). Indien u op minder dan 48 uur annuleert, zijn we genoodzaakt om het volledige bedrag van de behandeling aan te rekenen. We kunnen jammergenoeg geen andere klant vinden om uw plaats op te vullen indien u binnen die tijdspanne van 48 u annuleert. 

U kunt zelf, via uw ontvangen bevestigingsmail tot 48 uur op voorhand uw afspraak  verzetten.  Heeft u vragen of past er geen moment in de agenda? Contacteer ons en we regelen samen een nieuwe datum. De nieuwe afspraak wordt dan gemaakt binnen 3 maanden om het voorschot niet te verliezen.

Oeps, de gemaakte afspraak

past niet.

Behandeling

Bij enkele behandelingen moet er vooraf een vragenlijst worden ingevuld. Dit om met een goede voorbereiding te kunnen starten aan de behandeling. Deze vragenlijst wordt na het vastleggen van de afspraak doorgemaild naar de klant, die deze voordien dient in te vullen naar waarheid. Dit kan ook op de zaak alvorens we starten met de behandeling. (mail "informed consent").

 

Gelieve dit even na te kijken bij de behandeling die u heeft geboekt. We herinneren u daar ook nog even aan onderaan in de herinnerings -en bevestigingsmail.

Bereikbaarheid

De zaak is gelegen op het Manitabaplein 8 te Blankenberge. Parkeren kunt u op een wandelafstand op de grote markt (betalende zone!). In de omliggende straten geldt er een parkeerverbod.  Zowel tram, trein & bus stoppen ter hoogte van het station Blankenberge. 

Betalen

U kan betalen met bancontact en via de Bancontact-app op uw smartphone.

Uit veiligheid aanvaarden we liever geen contant geld.

bottom of page